söndag 26 juli 2009

Jag är på turné ...



Ni som har vägarna förbi måste bara titta in hos Lavendeldrömmar.


























... loppisturné alltså. Mellanlandar här hemma ett par dagar för att sedan dra vidare åt andra hållet haha. Man kan hitta dom mest fantastiska loppisar långt ut på landet. Visst finns det mycket dynga men mitt bland allt så kan man gräva fram riktiga juveler. Visar er framöver. Hur det nu var så hamnade vi hos Lavendeldrömmar. Himmel alltså vilket ställe. Två helt underbara tjejer driver detta paradis. Extraögonen åkte på fort som attan sedan blev det flera varv innan jag var nöjd för denna gång. Några grejer blev det allt haha. Vi fikade där oxå. Himmel vad gott att sitta i trädgår'n bland nytvättade mamelucker, kjolar och tvättpåsar som även dom var till salu. Kolla in badkaret... jag det var så att jag fick magknip när jag såg det. Tänk att äga ett sånt.....suck. Tack AnnaKarin och Jenny för en trevlig stund..... jag återkommer haha.

Kram på er / Carina

12 kommentarer:

Lilla hjärtat sa...

Visst är det ett underbart ställe Lavendeldrömmar!! Jag har varit där ett par gånger.
Ha en fin vecka
Kram Anna-Karin

Vita små hjärtan sa...

Oj det verka vara ett fantastiskt ställe!!!
Kram Agnetha

Vardagslycka sa...

Åh, visst är det ett mysigt ställe! Jag kommer att åka tillbaka fler gånger.
Vad kul det låter med loppisturné. Vi har också varit ute på några turer och gjort små fynd efter vägarna.
Jag är jättenöjd med min fina väska, tusen tack!
Ha det så gott.
Kram, Carina

Britt sa...

Wow! vilket ställe! Det badkaret skulle man ha...

Vilken underbar blogg du har, fina, inspirerande bilder.

Kram Britt

Ett Vitare Hem sa...

Jisses vilket underbart ställe!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Oj vilket underbart ställe vill också åka dit.. kram sussie

Anneli sa...

det är ju inte så väldans långt, kanske vore nåt att kolla in...hmmm...
helt underbart ser det ut att vara...
kram
annelie

Viveka i Bläckhornet sa...

Där har jag aldrig varit. hoppas det blir av nånång.
Vilket badkar...vem vill inte ha ett sånt...suck!

Kram Viveka

me and alice sa...

Hej Carina!
Åh vilket mysigt ställe. Precis så där skulle jag också vilja ha det i trädgården...
Javisst har vi öppet på loppisen. Vi kör på Onsdag kl 14-18 och på Lördag kl.10-14... Hoppas du hann se detta innan ni for. Kraam Susanne
ps. Älskar min fina lilla vita finväska... Den har varit med på ett par fester denna sommar!!!

Lev Vackert sa...

Hej Kära Du!
Vi vill meddela att ”Romantiska Hem & Inspiration i Vitt” kommer att ha release party den 15 augusti på Fernebogatan 16 i Kristinehamn. Öppet hus from 12.00 klockan och har ett program med sång, musik, lotteri och en del överraskningar.
13.00 kommer boken att visas upp och bandet kommer att klippas.
Vi förstår att det är kortvarsel och att många har långt att åka så känn absolut inget kvar men vi skulle givetvis bli väldigt glada om du kan komma!
KRAM
Ingela Broling
Petra Eriksson

mig & alice sa...

Baahhhhhhh!!!
Vad ledsen och glad på samma gång jag blev när jag kom ner till utiken i morse och hittade en lapp ifrån dig instucken mellan dörren.

Jätteglad att du tagit dig vägen för att varit där och fruktansvärt ledsen att jag inte hade öppet!

Var du där igår tisdags??

Alltid stängt på tisdagar vet du :-).

Men duuu, du skulle ju ha ringt...stannat någon på gatan eller gått i i butiken bredvid...då hade hon ringt upp mig så då kunde jag ha åkt ner juhhh!!!

Det hade varit sååå himla roligt att träffa dig. Har ju träffat på både den ena och den andra bloggaren i sommar :-)...Sååå himla kul!!!

Hoppas att du gör ett nytt försökt någon gång :-).

Varmaste av kramar till dig Carina!
Melinda

Dicksonska våningen sa...

Vilken del av landet ligger detta ställe?
Verkar jättemysigt!

Har åkt förbi den ena loppisen efter den andra tidigare på semestern... Svårt att stanna till när man har husvagnen med.

Kram Annika