torsdag 30 september 2010

Halloj !




















Det duggar inte tätt med inkägg här men jag lovar att bättra mig. När hösten nu är här blir det mer tid inomhus och inte så mycket att göra. Vi har börjat skyffla ut gruset men herregud vad tungt det är. Måste hinna klart innan snön kommer.

Vi har slitit med tomten i all evighet känns det som så en välbehövd semester blir det nu......japp, nu drar vi till Egypten. Hörs igen om nån vecka.

Jag har inte hunnit fota så värst mycket men här är iaf några bilder jag hittade i mappen.

Ha det gott alla rara / Carina

16 kommentarer:

Sirpa sa...

Fina bilder!
Oj, semester, skönt, trevlig resa! Härligt!
Kram Sirpa

katarina sa...

Hallå där!

Min himmel så härligt med Egypten!!
Dit skulle jag oxå vilja åka...

Så duktiga ni är med "utredningen" som Lotten säger....;)
Det kommer bli rackarns snyggt.
Bloggandet är ju så...upp o ner som en bergodalbana.
Jag börjar äääntligen få lite lust tillbaks....men det viktiga är ju att det ger något och att man känner sig nöjd o inte pressad.

Ha en underbar resa nu!!
Jag är sååå glad för min väska.
den hänger i tv-rummet och påminner mig om att jag också vill kunna virka...;)
Kraaaam Katarina

♥ Pia... sa...

Hej..men du hade fina bilder i mappen:).. ja blogga det gör jag lite hipp som happ..mycket ibland och lite sporatiskt andra gånger.. men sluta helt ..nää det går inte har blivit ett måste efter snart 4 år!!Pia

Vita små hjärtan sa...

Underbara bilder som alltid. Å visst är ni värda en riktig semester....som ni sliter!!!!
Ha en fin resa.
Kram Agnetha

Ett Vitare Hem sa...

Vackra bilder som alltid och hoppas ni får en underbar resa!!
Kram/LenaS

Mitt hvite hus sa...

Utrolig vakre bilder som alltid hos deg..

Høres deilig ut med egypt..

kos dere masse nå og nyt ferien::

Klemme r

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Trevlig semester!

Du får gärna titta in på min blogg och delta i greengate tävlingen när du kommer hem!

Kram Helena

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Ha det så skönt på resan Carina! PS.Glöm ej solskyddskrämen till dina vackra spiror ;)

Kram Anita

Jeanette sa...

Hei;)) Jeg fant bloggen din gjennom en annen her inne på Norske interiørblogger. Ser at vi nesten har likt navn på bloggene våre;)) Så gøy. Bortsett fra at jeg har jo såpass selvinnsikt at jeg ser at du har det mye penere enn meg;))
Har lagt meg til som følger. Nydelige bilder du viser.
Klem J.

Inka sa...

Hej, Carina!

Vill då önska er en underbar semester.

Finfina bilder...som alltid


Kram Inka

nina/nice sa...

Hej Carina!
Hoppas ni får en underbar semester!
Kram Nina

annika sa...

Så nu är du i Egypten och ligger där i solen och har det gott. Det verkar inte helt fel. Ja man ska passa på medan man kan.
Men visst är det så ibland att man har mycket lust och energi för att skriva och sen andra dagar då undrar man vad man håller på med.Fast jag skriver då jag vill och tänker att ingen mår ju dåligt för att jag låter bli att göra ett inlägg.
Njut av skön semester!
Kram
annika

Birgitte sa...

Sikke fine billeder igen. :-)
Klem Birgitte.

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej Carina!
Hoppas allt är bra med dig och ha en fin höstdag, här skiner solen:-)
Kram Susanne

Vita små hjärtan sa...

Men kära nån, har du fastnat där nere.....
Är du inte hemma snart!
Kram Agnetha

Camillas vita villa sa...

Hej!
Du har såå många fina saker. jag får verkligen mycket inspiration av din blogg.
Kram Camilla